Azyl - Logo

Filozofia

 

Newsletter


Jeśli chcesz otrzymywac informacje o promocjach Azylu, skorzystaj z poniższego formularza: Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Azyl od Kuchni > Filozofia

roza.jpg

MAGIĘ MIEJSCA TWORZĄ LUDZIE

Istotą naszej pracy, jest rozumienie potrzeb innych ludzi. Dlatego też szczególną wagę przywiązujemy do relacji międzyludzkich w naszej firmie. Skłócona rodzina nigdy nie będzie w stanie zgotować przyjaznego przyjęcia swoim gościom. Niezgrany zespół nie stworzy swoim Klientom odpowiedniego klimatu do wypoczynku.  Naszym Klientom zawsze okazujemy szacunek i zaufanie. W ten sam sposób traktujemy Współpracowników i konkurencję..

PASJA PODWAJA ENERGIĘ

Na każdym stanowisku zatrudniamy dwie osoby: pracownika i jego pasję. Dzięki temu jest nas więcej i potrafimy osiągać lepsze efekty. Co najważniejsze PASJA oczekuje specyficznego rodzaju wynagrodzenia. Jest nim SATYSFAKCJA z dobrze wykonanej pracy. Na szczęście mamy jej całkiem spore zasoby.
Rozumiemy również i nie ukrywamy, że wszyscy pracujemy dla pieniędzy, jednak ten sam nominał banknotu może mieć różną wartość emocjonalną w zależności od okoliczności, w jakich został wypracowany. Nie ma przyjemniejszego sposobu zarabiania niż praca, która często niepostrzeżenie przeradza się w zabawę.
Cenimy siłę talentu. Każdej osobie przydzielamy takie zadania, w jakich czuje się najlepiej. Dlatego jeśli coś robimy, to robimy to najlepiej i z sercem. to bardzo dobrze.

NASZ ARSENAŁ TO WIEDZA

Dzisiejszy świat zmienia się niemal z dnia na dzień. Dlatego też ciągle staramy się zdobywać i poszerzać swoją wiedzę. Dzięki tej wiedzy i doświadczeniu możemy podejmować się najtrudniejszych zadań. Każde wyzwanie wzbogaca nas o nowe pomysły na usprawnienie naszej pracy. Nigdy nie eksperymentujemy na Klientach – proponujemy im tylko sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

KLIENT

Klient kupuje od nas satysfakcję, komfort i dobre samopoczucie. Potrzeb emocjonalnych nie można zaspokoić wyłącznie dobrami materialnymi. Dlatego też dużą wagę przywiązujemy nie tylko do jakości naszych usług hotelowych i gastronomicznych, ale również do kultury obsługi Klienta. Jej podstawą są elastyczność, etyka i pozytywne emocje. Każdego klienta witamy z uśmiechem i jesteśmy otwarci na jego uwagi i potrzeby. Staramy się dotrzymywać słowa, a gdy cokolwiek robimy, dbamy o najdrobniejsze szczegóły. Razem tworzymy miejsce, w którym Azyl znajdują podróżni, zakochani i ludzie biznesu.

 
English (United Kingdom)Polish (Poland)